Koniec dominacji Megapanelu? Rywale łączą siły


17 podmiotów chce stworzyć alternatywne dla Megapanelu badanie rynku internetowego w Polsce. - Inicjatywa jest wynikiem frustracji. W końcu miarka się przebrała - mówi Dominik Kaznowski, pełnomocnik zarządu Naszej Klasy ds. marketingu i PR.

Onet.pl uruchomił serwis z quizami


Onet.pl uruchomił serwis rozrywkowo-społecznościowy Quizon.pl, zawierający kilkaset quizów w wersji przeglądarkowej i na komórkę.

Kolejne zmiany w "Dzienniku Gazecie Prawnej"


We wtorek na rynku pojawi się odmieniony "Dziennik Gazeta Prawna" (Infor Biznes). Jak już wcześniej informowaliśmy, z codziennego wydania znikną łososiowe strony Forsal. Znajdujące się tam informacje biznesowe trafią do głównego grzbietu gazety.

"Wprost" zawarł ugodę z byłym prezydentem


Kończy się pięcioletni spór pomiędzy tygodnikiem "Wprost" a byłem prezydentem RP Aleksandrem Kwaśniewskim.

Comedy Central już na wszystkich platformach


W sobotę Comedy Central dołączył do oferty programowej Cyfrowego Polsatu. Tym samym jest już dostępny na wszystkich trzech platformach satelitarnych.

Porażkę Gołoty śledziło ponad 8 mln widzów


Sobotnią walką Andrzeja Gołoty z Tomaszem Adamkiem oglądało w Polsacie i Polsat Sport 8,2 mln widzów – wynika z danych AGB Nielsen Media Research.

Ponownie przełożono wybór rad rozgłośni regionalnych


W poniedziałek po raz kolejny nie doszło do wyboru rad nadzorczych regionalnych rozgłośni publicznego radia. Jak ustaliła PAP, posiedzenie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w tej sprawie ponownie zostało przełożone.

Do TVP Info wrócą dziennikarze "do zwolnienia"


Do kanału TVP Info wrócą dziennikarze, których w sierpniu umieszczono na listach zwolnień grupowych – nieoficjalnie dowiedział się ”Presserwis”.

Ok. 600 tys. zł zebrał Komitet Miłośników Trójki


Blisko 600 tys. zł było w czwartek wieczorem na koncie Komitetu Miłośników Trójki - poinformowano na stronie internetowej zorganizowanej grupy słuchaczy Trzeciego Programu Polskiego Radia, która postanowiła poprzez publiczną zbiórkę finansowo wesprzeć działalność anteny. Czwartek był ostatnim dniem zbiórki.

Telewizyjny kanał dziecięcy nadawał jeden dzień


Telewizyjny kanał dziecięcy Disney XD miał swoje internetowe radio na platformie Open.fm (GG Network SA), ale tylko przez jeden dzień.

EBU apeluje o stabilizację finansów polskich mediów publicznych


Europejska Unia Nadawców (EBU) zaapelowała do polskich decydentów o zapewnienie stabilnego finansowania polskich mediów publicznych. Wskazała przy tym na konieczność poprawy systemu ściągania abonamentu radiowo-telewizyjnego i uzupełnienie z budżetu państwa obecnych niedoborów w kasach Telewizji Polskiej i Polskiego Radia.

Radio Eska rusza z internetowymi kanałami


Radio Eska (Grupa Radiowa Time SA) uruchomiło platformę muzyczną FabrykaMuzy.pl z internetowymi kanałami tematycznymi oraz strefą muzycznych nowości.

ZenithOptimedia z budżetem BBC Worldwide


BBC Worldwide, komercyjne ramię brytyjskiego nadawcy publicznego BBC, wybrało sieć ZenithOptimedia do obsługi części swojego globalnego budżetu mediowego.

Inwazja reklam w telewizji


Telewizja publiczna, walcząc z gigantyczną dziurą budżetową, dokłada do ramówki kolejne reklamy. Jak wyliczył "Dziennik Gazeta Prawna", w 2009 r. obie główne anteny wyemitowały o ponad 250 godzin reklam więcej niż rok wcześniej.

Zła passa dzienników regionalnych


W styczniu bieżącego roku dziesięć największych dzienników regionalnych zanotowało spadek sprzedaży – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Szef Red Bulla chce robić radio


Dietrich Mateschitz, właściciel firmy produkującej napoje energetyczne Red Bull, planuje inwestycję na niemieckim rynku radiowym – podaje dziennik ”Hamburger Abendblatt”

"Gość Niedzielny" ma jednak przeprosić A. Tysiąc


Marek Gancarczyk, redaktor naczelny ”Gościa Niedzielnego”, i archidiecezja katowicka, wydawca katolickiego tygodnika, mają przeprosić Alicję Tysiąc za naruszenie jej dóbr osobistych – zdecydował sąd drugiej instancji.

Agora rezygnuje z serwisów agregujących blogi


W czwartek Agora SA zamknie serwisy agregujące blogi: Blogfrog.pl, Blogsport.pl, Biznes.pl, Blogi.edziecko.pl.

Zarząd Radia Łódź odwołany


Rada nadzorcza Radia Łódź SA odwołała wczoraj prezesa Dariusza Szewczyka oraz członków zarządu Małgorzatę Markowską i Krzysztofa Michalskiego. Do zarządzania stacją rada delegował jednego ze swoich członków – Marka Składowskiego, który został p.o. prezesem.

Radio PiN już nadaje we Wrocławiu


Wczoraj Radio PiN zaczęło nadawać na częstotliwości 103,7 MHz w stolicy Dolnego Śląska.

znalezionych: 1166, strona 1 z 59
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  -  >>>